فلزیاب Bounty Hunter Mach-1 محصول آمریکا

فلزیاب Bounty Hunter Mach-1 محصول آمریکا

فلزیاب ها , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

فلزیاب Bounty Hunter Mach-1 محصول آمریکا

فلزیاب Bounty Hunter Mach-1 محصول آمریکا

فلزیاب Bounty Hunter Mach-1 محصول آمریکا

نقطه‌زن

فلزیاب Bounty Hunter Mach-1 یکی از مدل های جدیدتری است که توسط Bounty Hunter عرضه شده است. این گنج یاب به عنوان یک مدل سطح متوسط ​​از برند Bounty Hunter، برای بزرگسالان یا کودکان بزرگ‌تر که ممکن است تجربه‌ای با فلزیاب‌های ضعیف داشته باشند، مناسب‌تر است. اما، طلایاب Mach-1 یک دستگاه مقرون به صرفه دارای برخی ویژگی هایی است که در بین رقبای خود برترین است. با در نظر گرفتن این موضوع، برای افراد مبتدی آسان‌تر است که ویژگی‌های ضروری را که باید قبل از حرکت به سمت ارتقا یاد بگیرند، راحت‌تر به دست آورند. از دیگر فلزیاب های این کمپانی میتوان به فلزیاب BOUNTY HUNTER GOLD و فلزیاب BOUNTY HUNTER TITANIUM اشاره کرد.

دستگاه طلایاب Mach-1 یک فلزیاب تک فرکانس 7.69 کیلوهرتز است. این یک لیست کاملا درخشان از ویژگی ها را برای مبتدیان ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این طلایاب این است که می تواند هم باتری های قلیایی و هم باتری های قابل شارژ را مصرف کند. که قابل توجه بسیاری از مشتری ها است. با باتری قلیایی، می توانید تا 45 ساعت کارکرد داشته باشید! برای خرید فلزیاب Bounty Hunter Mach-1 و مشاوره رایگان بر روی لینک کلیک کنید.

ویژگی ها و مزایا فلزیاب Bounty Hunter Mach-1:

  • نمایشگر دیجیتال هدف
  • نشانگر عمق
  • حساسیت قابل تنظیم
  • 4 آهنگ صدا

نمایشگر دیجیتال هدف طلایاب Mach-1

فلزیاب های سطح متوسط ​​Bounty Hunter دارای نمایشگر LCD هستند. مزیت دیجیتال اطلاعات بصری بیشتری را فراهم می کند که یک سرگرم کننده می تواند برای تعیین اینکه آیا یک هدف ارزش کشف کردن را دارد یا خیر استفاده کند.نمایشگر چهار بخش تشخیص، نشانگر عمر باتری، نشانگر عمق هدف و حساسیت سنج را نشان میدهد. عملکرد 2 دکمه باعث میشود این مدل بدون سر و صدا از صفحه های منوی اضافی و ویژگی هایی برای کار با آن راحت باشد.

 

نشانگر عمق گنجییاب مچ 1

نشانگر عمق در مرکز نمایشگر قرار دارد. این به طور خاص برای اهداف اندازه سکه کالیبره شده است و اشیاء بزرگتر را میتوان در مقیاس عمق ثبت کرد. مقیاس عمق دارای سه بخش است. بخش های اول نشان دهنده یک هدف کم عمق است که می تواند روی سطح باشد یا تا 2 اینچ مدفون باشد. هنگامی که دو بخش پر میشود، این نشان دهنده یک هدف با عمق متوسط ​​است که بین 2 تا 4 اینچ عمق دارد. هنگامی که سه بخش پر میشود، این نشان میدهد که یک هدف میتواند در عمق 4 اینچی دفن شود.

 

حساسیت قابل تنظیم فلزیاب Mach-1

این یک ویژگی خوب است که جدا از نشانگر عمق است. سایر مدل های Bounty Hunter مصرف کنندگان را با ویژگی انتخاب عمق خود که در واقع یک سطح حساسیت به جای نشانگر عمق واقعی است، گیج کرده اند.در این مدل هیچ سردرگمی وجود ندارد. شما هم یک نشانگر عمق هدف و هم یک حساسیت سنج جداگانه دارید.Mach-1 دارای سه سطح حساسیت است. هنگامی که تمام بخش ها پر میشوند، شما با حداکثر حساسیت کار میکنید. اگر تداخل EMI یا مواد معدنی شروع به ایجاد مشکل در عملکرد کنند، می توانید حساسیت را کاهش دهید. همچنین ممکن است لازم باشد هنگام کار در زمینه هایی با چندین هدف، حساسیت را کاهش دهید.

 

4 آهنگ صدا

صفحه نمایش به وضوح چهار بخش تفکیک را نشان میدهد. این بخش ها 1 برای اهداف آهنی مانند آهن، 2 برای اهداف غیرآهنی کم رسانا، 3 برای اهداف غیرآهنی متوسط ​​رسانا و 4 برای اهداف غیرآهنی با رسانایی بالا هستند. هنگامی که هر چهار بخش روی صفحه نمایش قابل مشاهده است، به این معنی است که آشکارساز شما در حالت تمام فلز است و همه انواع فلزات را تشخیص میدهد. با فشار دادن دکمه DISC، میتوانید یک بخش را رد کنید و فقط بر روی یافتن اهدافی که در محدوده باقی مانده هستند تمرکز کنید.

فلزیاب خزر

بعد از انتخاب و تست سلامت دستگاه قبل از خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید:

فروشگاهی که دستگاه را از آن خریداری می کنید حتما دارای خدمات پس از فروش باشد

که اگر زمانی دستگاه احتیاج به قطعه ، تعمیر و یا آموزش مجدد داشتید بتوانید به شرکت مورد نظر رجوع کنید

و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

خدمات شرکت فلزیاب خزر

1 .تمامی محصولات شرکت فلزیاب خزر دارای گارانتی می باشد

  1. تمامی فلزیاب های این شرکت دارای خدمات پس از  می باشد از قبیل آموزش و رفع ایراد در اپراتوری

در کارکردن با دستگاه هم به صورت حضوری و تلفنی می باشد.

  1. مشاوره رایگان جهت خرید فلزیاب و آثار و علائم
  2. تهیه و ارسال فلزیاب و طلایاب طلایاب مورد نظر مشتری به تمامی نقاط  کشور در سریع ترین زمان ممکن.

 

فلزیاب خزرکاوش

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب با بهترین قیمت

و یک سال گارانتی شرکتی و 4 سال خدمات پس از فروش.

همراه با آموزش و تست در حضور مشتری

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 09918904146

فلزیاب 09918904146

فلزیاب 09918904146

شاید دوست داشته باشید:

فلزیاب P.GRAPH SUPER BALANCE کارکرده

فلزیاب P.GRAPH SUPER BALANCE کارکرده فلزیاب P.GRAPH SUPER BALANCE کارکرده ویژگی های فلزیاب P.GRAPH SUPER BALANCE: عمق كاوش 5 متر […]

فلزیاب MES-X1

فلزیاب MES-X1 فلزیاب MES-X1 دستگاه حذف کننده مواد معدنی MES-X1 NEWجدیدترین سیستم حذف ذرات شرکت DEEP FINDERS میباشد که نمونه […]

فلزیابSimplexکارکرده

فلزیابSimplexکارکرده فلزیابSimplexکارکرده Simplexساخت ترکیه شرکت های ترکیه ای Nokta و Makro در اقدامی مشترک اقدام به تولید فلزیاب Simplex کرده […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *